Desenvolupem un seguit d’aplicacions corporatives a partir d’una identitat gràfica clara i molt actual. La línia de disseny respecta la serietat institucional i, a la vegada, té un component desenfadat que li dona un to elegant i modern.
Desenvolupem un seguit d’aplicacions corporatives a partir d’una identitat gràfica clara i molt actual. La línia de disseny respecta la serietat institucional i, a la vegada, té un component desenfadat que li dona un to elegant i modern.
Disseny de diversos materials gràfics, des de bosses convencionals fins a caixes per a aromes per a la llar. Vam utilitzar el codi gràfic creat per a la marca i el vam diversificar per aconseguir una versatilitat màxima. Les línies subtils donen als materials un aspecte modern i elegant.
Per al disseny de la nova marca del grup partim del logotip principal i fem una “deconstrucció”. Per exterure la lletra D final (que siginifica Dolor) i dotar-la de presonalitat pròpia. Seguim utilitzant els traços de la tipografia per crear una diana imaginària que ens porta que simbolitza el atac directe al punt de dolor.
Disseny d’imatge corporativa que parteix d’un logotip senzill i ple de contingut de valor. S’amplifica creant un món de color al voltant de la marca.Des d’una base de línies fines i netes articulem totes les lletres que componen el logotip. Mitjançant traços de color que representen els diferents valors de la marca.
Dins de la companyia existeixen infinitat de projectes que necessiten d’una identitat pròpia. Ens encarreguem de desenvolupar logotips i altres matrerials associats per donar-li a tots aquests projectes la màxima personalitat.
La divisió d’Horeca d’Eurofred s’independitza del grup i crea una marca pròpia per comerciatlitzar els seus productes d’hosteleria, restauració i càtering.El repte era crear una marca diferent i única però que fes recordar a la marca “mare” (Eurofred) per no desorientar els seus actuals clients.Es crea una línia gràfica elegant que pot derivar en múltiples…
Imatge corporativa per una de les agrupacions de comerciants més importants de Barcelona. Busquem una estètica que respiri molt disseny Barcelona, aquest disseny tant original i tant propi de la ciutat. Tipogràficament resolem un logotip que representa, a través d’una síntesi gràfica important, una bosssa i una caixa, dos elements bàsics en el món del…
Comentaris recents